close
تبلیغات در اینترنت
نمودار قیمت ورق گالوانیزه
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

اخبار اقتصادی اصفهان | قیمت روز آهن آلات ، ارز

قیمت ورق گالوانیزه صادراتي چين در شرايط كاهش عرضه به بازار كمي افزايش يافت. يكي از توليد كننده هاي اصلي در استان Hebei چين تعميرات خطوط توليد خود را آغاز كرده

نمودار قیمت ورق گالوانیزه در بهمن ماه

 

افزايش اندك قيمت ورق گالوانيزه صادراتي چين

با اينكه تقاضا چندان مطلوب نيست، قیمت ورق گالوانیزه صادراتي چين در شرايط كاهش عرضه به بازار كمي افزايش يافت. يكي از توليد كننده هاي اصلي در استان Hebei چين تعميرات خطوط توليد خود را آغاز كرده و  عرضه به بازار را متوقف كرده است.

بر اساس ارزيابي متال بولتن قيمت ورق گالوانيزه صادراتي چين در هفته منتهي به ۳۰ ژانويه ضخامت ۱٫۰ ميليمتر با پوشش ۱۲۰ گرم بر متر مربع به  ۶۷۰ تا ۶۸۰ دلار رسيد و ۵ دلار بالاتر از قيمت يك هفته قبل قرار گرفت. شنيده شد كه در معاملات صادراتي به امريكاي لاتين قيمتها ۶۷۰ دلار بوده است.

تجار ورق گالوانيزه با پوشش ۸۰ گرم را به قيمت ۶۶۵ دلار FOB به جنوب شرق آسيا فروخته اند كه مي توان گفت معادل ۶۸۰ دلار براي پوشش ۱۲۰ گرم خواهد بود.

گزارش کوتاه از بازار ورق سیاه در آسیا

براساس گزارشات رسیده قیمت ورق سیاه وارداتی به آسیا دیروز سه شنبه ۳۰ ژانویه بدون تغییر بوده و خریداران در مقابل افزایش قیمت مقاومت می کنند . قیمت ورق سیاه گرید  SS400 با ضخامت ۳ میلیمتر ۵۷۴ تا ۵۷۶ دلار به ازای هر تن فوب چین و همین گرید ورق گرم ۵۸۶ تا ۵۸۸ دلار به ازای هر تن سی اف آر شرق آسیا گزارش شده است

پیشنهادهای برخی تجار چینی به ویتنامی ها همچنان برای ورق سیاه گرید  SS400 و گرید  SAE1006 به ترتیب ۵۹۰ و ۵۹۲ دلار به ازای هر تن سی اف آر تحویل ماه مارس است اما در مقابل رقبا قیمت های چینی ها همچنان رقابتی تر است به طوری که پیشنهاد هندی ها برای ورق سیاه گرید SAE1006   بین ۶۱۵ تا ۶۳۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر ویتنام گزارش شده است .

ورق سیاه اصفهان

در بازار داخلی چین بهای ورق سیاه گرید Q235   با ضخامت  ۵ و نیم میلیمتر ۴ هزار و ۱۰۰ تا ۴ هزار و ۱۲۰ یوآن برابر با ۶۴۷ تا ۶۵۰ دلار به ازای هر تن تحویل درب انبار و ۱۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده بوده که نسبت به روز دوشنبه ۲۰ یوآن کاهش داشته است . امروز اغلب معاملات ورق سیاه در بازار فیوچرز شانگهای هم برای ماه می با بهای ۳ هزار و ۹۳۹ یوآن بسته شد که آن هم شاهد ۲۵ یوآن کاهش در مقایسه با روز سه شنبه بود .

کاهش قیمت ورق گالوانیزه بازار داخلی چین

در طی هفته گذشته میانگین قیمت ورق گالوانیزه بازار داخلی چین کمی کاهش داشت در حالی که سطح فعالیت های تجاری پایین بوده است. میانگین قیمت ورق گالوانیزه این کشور به میزان ۷۴۰ دلار به ازای هر تن بوده است. در طی هفته گذشته میزان استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان ورق گالوانیزه کاهش یافته است.

این در حالی است که موجودی انبارهای ورق گالوانیزه کارخانه ها پایین می باشد. بیشتر تولیدکنندگان ورق گالوانیزه قیمت های خود را برای تحویل ماه های فوریه و مارس اعلام کرده اند و قیمت ها تا حدودی بدون تغییر بوده است.

در همین حال قیمت ورق گالوانیزه در بازار بورس شاگهای نسبت به هفته گذشته افزایش داشته که این افزایش به بازار ورق گالوانیزه رونق بیشتری می بخشد. انتظار می رود قیمت ورق گالوانیزه بازار داخلی چین در هفته پیش رو کمی کاهش داشته باشد.

روند ثابت قیمت ورق رنگی بازار داخلی چین

در طی هفته گذشته میانگین قیمت ورق رنگی بازار داخلی چین روند ثابتی داشته در حالی که سطح فعالیت های تجاری پایین بوده است. میانگین قیمت ورق رنگی در بازار داخلی چین به میزان ۹۴۱ تومان گزارش شده است.

در طی هفته گذشته شرایط سخت فصل سرما تاثیر منفی بر بازار ورق رنگی گذاشته است. در حالی که به سال جدید چینی (۱۵ تا ۲۱ فوریه) نزدیک می شویم تقاضا بسیار پایین آمده است. در حال قیمت ورق رنگی بازار داخلی چین روند ثابتی داشته و باعث ثبات در بازار شده است. انتظار می رود که قیمت ورق رنگی بازار داخلی چین به روند ثابت خود در هته پیش رو ادامه دهد.

بازدید : 2 تاریخ : شنبه 14 بهمن 1396 زمان : 12:7 نویسنده : مهران بابایی نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 59
  • مطالب